Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Забрати товар самовивозом можливо у салонах компанії по вул.Шептицького 23б та вул.Живова 9, лише за попереднім узгодженням з менеджером компанії.
- Доставка товару Новою поштою на відділення та кур'єром за адресою.
Способи оплати
- Передоплата на рахунок в розмірі 50% від суми замовлення.
- Передоплата на карту в розмірі 50% від суми замовлення.
Гарантія:
Гарантія 12 місяців.
Експлуатація тканинних ролетів:
1) керуйте ланцюговим механізмом плавно та без ривків
2) не тягніть вниз за нижню балку (обтяжувач), акуратно відкривайте та закривайте вікно
3) проводьте ремонтні роботи та прибирання, попередньо піднявши ролету
4) стандартно рекомендуємо сухе чищення ролетних тканин
5) ролетні тканини не призначені для миття та прання
Гарантія не поширюється на:
1) пошкодження, що виникли в процесі транспортування виробу з вини компанії перевізника, якщо вони не були належним чином документально зафіксовані в офісі компанії-перевізника (при отриманні замовлення)
2) пошкодження, що виникли з вини Замовника або осіб, за яких відповідає Замовник та третіх осіб
3) пошкодження, що виникли в процесі експлуатації виробу, з порушенням правил та умов експлуатації з монтажу, ремонту, зберігання готового виробу
4) пошкодження тканини конденсатом (намокання, прилипання до скла та, в результаті.) розшарування тканини
5) незначну хвилястість на тканині
Експлуатація тканинних ролетів:
1) керуйте ланцюговим механізмом плавно та без ривків
2) не тягніть вниз за нижню балку (обтяжувач), акуратно відкривайте та закривайте вікно
3) проводьте ремонтні роботи та прибирання, попередньо піднявши ролету
4) стандартно рекомендуємо сухе чищення ролетних тканин
5) ролетні тканини не призначені для миття та прання
Гарантія не поширюється на:
1) пошкодження, що виникли в процесі транспортування виробу з вини компанії перевізника, якщо вони не були належним чином документально зафіксовані в офісі компанії-перевізника (при отриманні замовлення)
2) пошкодження, що виникли з вини Замовника або осіб, за яких відповідає Замовник та третіх осіб
3) пошкодження, що виникли в процесі експлуатації виробу, з порушенням правил та умов експлуатації з монтажу, ремонту, зберігання готового виробу
4) пошкодження тканини конденсатом (намокання, прилипання до скла та, в результаті.) розшарування тканини
5) незначну хвилястість на тканині